A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
A paragraph is a self-contained unit of a discourse in writing dealing with
a particular point or idea. Paragraphs are usually an expected part of
formal writing, used to organize longer prose.
میثم فوزی
ارائه یک چهارچوب شناسایی سبک متن مبتنی بر یادگیری عمیق
دکتر طالب پور
1399
کوثر سراجی
استخراج قوانین الهی به کمک قواعد انجمنی در آیات قرآن کریم
دکتر طالب پور
1399
علی سر آبادانی
ارائه گراف دانش قرآن مبتنی بر استخراج آزاد اطلاعات (oie)
دکتر طالب پور / دکتر بهروز مینایی بیگدلی
1400
فاطمه صادقی افضل
استنتاج گزاره های قرآن بر مبنای گزاره های شرطی
دکتر طالب پور / دکتر روحانی
1399
نرگس معینی
برچسب زنی خودکار نقش های معنایی در قرآن
استاد راهنما: دکتر طالب پور / دکتر تاج آبادی
1398
فاطمه صادقی افضل
استنتاج گزاره هاي قران بر مبناي گزاره هاي شرطي
استاد راهنما: دکتر طالب پور / دکتر روحانی مشهدی
1398
خانم سارا طحانیان
تشخیص هوشمند دنباله آیات مشابه در قرآن کریم
آقای دکتر مصطفی برهانی
آقای دکتر بهروز مینایی بیدگلی
1398
فاطمه اسدی
ارائه چارچوبي براي استخراج روابط بين دو مفهوم در يك متن به كمك شبكه مفهومي (مطالعه موردي: علم و ايمان در متن قرآن)
استاد راهنما: دکتر طالب پور / دکتر روحانی مشهدی -استاد مشاور: دکتر تاج آبادی
1398
مریم سادات متقی
كشف ساختارهاي انجمني در شبكه ي متن قرآن كريم
استاد راهنما: دکتر طالب پور- استاد مشاور: دکتر روحانی مشهدی
1398
بنیامین کاشفی
دسته بندي سلسله مراتبي متن با يادگيري عميق
استاد راهنما: دکتر برهانی
1398
عبدالهادی مهدیه
طراحي الگوريتمي براي يافتن آيات مشابه با استفاده از مدل ماركوف و شبكه عصبي مصنوعي
استاد راهنما:دکتر محمودی ازناوه - استاد مشاور: دکتر طالب پور
1398
علی باقری
توليد هوشمند سوال از متن فارسي با استفاده از استخراج آزاد اطلاعات
استاد راهنما: دکتر طالب پور
1398
محمدهادی گلدانی
ارائه پيكره جهت ارزيابي تاثير آوا در انتقال معنا
استاد راهنما:دکتر طالب پور / دکتر محمودی ازناوه -استاد مشاور: دکتر کرد زعفرانلو کامبوزیا
1397
پژمان مالمیر
كشف قوانين تداعي در موضوعات آيات هم سجع در قرآن كريم
استاد راهنما: دکتر محمودی ازناوه / دکتر روحانی مشهدی- استاد مشاور: دکتر طالب پور
1397
حسین چگنی
بهبود تشخيص خودكار انسجام متن فارسي با افزودن ويژگي توزيع حروف
استاد راهنما: دکتر طالب پور / دکتر روحانی مشهدی -استاد مشاور: دکتر میردهقان فراشاه
1397
نجمه زارع مدوئیه
رابطه ساختار آيات قرآن با ترتيب نزول به كمك خوشه بندي با روش SOM
استاد راهنما:دکتر طالب پور / دکتر درزی
1396
محجوبه اخوان اقدم
تعیین آیات مرتبط قرآن با استفاده از ساختارهای مخفی